• Jest to zestaw działań które oferujemy podmiotom, którym zależy na opracowaniu kompleksowej strategii wdrożenia na rynek marki. Jest to kompleksowy proces „od pomysłu do sprzedaży”. Na każdym etapie kreacji produktu/usługi, wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klienta docelowego, tak aby projektowanie wypełniało aspekty, zarówno wartości i jakości oferty. Cykl rozpoczynamy od weryfikacji pomysłu i głębokiej analizy rynku i konkurencji w danym obszarze, przez promocję, marketing oraz wdrożenie oferty. Kolejnym etapem jest wprowadzenie produktu/usługi na rynek i obsługa wielu kanałów dystrybucji, ostatnim etapem jest analiza ruchu, sprzedaży, zwrotów z inwestycji oraz raportowanie odnośnie proponowanych zmian i ich modyfikacja. Naszą propozycję kierujemy do firm które chcą wprowadzić produkt/usługę do sprzedaży w ecommerce, zarówno poprzez sklepy internetowe, serwisy aukcyjne, porównywarki cen i inne narzędzia do sprzedaży w Internecie.


    Narzędzia z których korzystamy

    related post

    TradeWatch

    Narzędzie analityczne poprzez które badamy popularność zakupową poszczególnych branż, kategorii i produktów.
    related post

    Googel Trends

    Mierzymy popularność zapytań skierowanych do wyszukiwarki np. pod kątem wyszukań konkretnych produktów.
    related post

    DoubleClick

    Analizujemy zachowanie użytkowników w wielowymiarowej płaszczyźnie korzystając z kreacji internetowych.