• Analizy są nieodzownym elementem wszelkich działań marketingowych w internecie. Dzięki nim jesteśmy w stanie oszacować efektywność naszych działań. Do analiz wykorzystujemy przede wszystkim narzędzie Google Analytics. Pozwala ono na dokładną analizę strony WWW klienta pod kątem odwiedzalności, jakości ruchu, a także stopnia optymalizacji strony. Wnikliwa analiza pozwala nam na dostrzeżenie elementów, których zmiana przyczyni się do zwiększenia współczynnika konwersji (ROI). Nierozłącznym elementem naszych działań jest kompleksowe podejście do realizacji analiz, wyciąganie dogłębnych wniosków i przygotowywanie szczegółowych raportów na ich podstawie. Analizie podlega zarówno strona klienta, a także jej ruch. Do analiz wykorzystujemy również "Click Mapy", dzięki którym jesteśmy w stanie śledzić zachowania użytkowników i popularność poszczególnych sekcji strony WWW. Stała obserwacja i przeprowadzanie testów A/B, pozwala nam na maksymalizację potencjału strony WWW klienta i zwiększenie wskaźnika ROI.