• Usługa Search Engine Marketing (SEM) to zintegrowany zestaw działań marketingowych, skoncentrowanych na najpopularniejszych wyszukiwarkach, oparty na tzw. reklamie kontekstowej. Podstawą działania w ramach SEM, jest narzędzie Google AdWords. Tworzymy, prowadzimy i monitorujemy kampanie marketingowe, dążąc do jak najwyższej konwersji z naszych działań, oraz maksymalizacji wskaźników tj. CTR, CR. Nasze działania skupiamy również na optymalizacji budżetów i stawek poszczególnych kampanii, grup, czy pojedynczych reklam. Istotnym czynnikiem w prowadzonych przez nas pracach jest odpowiedni dobór słów kluczowych, a następnie właściwe ustawienie stawek za poszczególne kliknięcia w reklamy tak, aby maksymalizować konwersję, jednocześnie optymalizując budżet reklamowy. Prowadzimy działania w sieci reklamowej i u partnerów, korzystając ze wszystkich dostępnych formatów reklamowych w tym display czy video.


    Narzędzia z których korzystamy

    AdWords

    System reklamowy Google, poprzez który prowadzimy kampanie w wyszukiwarce Google.

    Bing Ads

    System reklamowy Microsoft, poprzez który prowadzimy kampanie w wyszukiwarce Bing.

    Google Search Console

    Narzędzie dostarczające danych odnośnie zapytań użytkowników według słów kluczowych.