Content marketing to niewątpliwie jeden z najpopularniejszych kanałów marketingowych w internecie. W dobie standardowej reklamy displayowej, która traci na skuteczności, content marketing pozwala na skuteczniejszą realizację zamierzonych celów. Content to podstawa działań marketingowych, użytkownicy Internetu, posługują się wyszukiwarką Google, aby dotrzeć do odpowiedniego contentu, dlatego jest on tak ważny. Content przybiera wiele postaci, mogą to być zarówno artykuły tematyczne, jak i zdjęcia, bądź też nagrania video. Content jest indeksowany w wyszukiwarce Google pod wieloma frazami, im więcej wartościowego contentu posiadamy, wraz z odpowiednimi słowami kluczowymi, tym większa szansa na pozyskanie dodatkowego ruchu. Content służy również pozycjonowaniu w wyszukiwarce Google, dobór fraz i jakość tekstów, przyczynia się znacząco do podwyższenia pozycji witryny klienta w wynikach wyszukiwań. W swoich działaniach skupiamy się głównie na jakości contentu, tak, aby osiągnąć zamierzony efekt, czyli przyciągnięcie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży.