• Content marketing to niewątpliwie jeden z najpopularniejszych kanałów marketingowych w internecie. W dobie standardowej reklamy displayowej, która traci na skuteczności, content marketing pozwala na skuteczniejszą realizację zamierzonych celów. Content to podstawa działań marketingowych, użytkownicy Internetu, posługują się wyszukiwarką Google, aby dotrzeć do odpowiedniego contentu, dlatego jest on tak ważny. Content przybiera wiele postaci, mogą to być zarówno artykuły tematyczne, jak i zdjęcia, bądź też nagrania video. Content jest indeksowany w wyszukiwarce Google pod wieloma frazami, im więcej wartościowego contentu posiadamy, wraz z odpowiednimi słowami kluczowymi, tym większa szansa na pozyskanie dodatkowego ruchu. Content służy również pozycjonowaniu w wyszukiwarce Google, dobór fraz i jakość tekstów, przyczynia się znacząco do podwyższenia pozycji witryny klienta w wynikach wyszukiwań. W swoich działaniach skupiamy się głównie na jakości contentu, tak, aby osiągnąć zamierzony efekt, czyli przyciągnięcie nowych klientów i zwiększenie sprzedaży.


    Narzędzia z których korzystamy

    Hootsuite

    Jest to narzędzie web, które umożliwia zarządzanie profilami w wielu sieciach społecznościowych.

    Blogi

    Blogi to miejsca, w których dostarczamy odpowiedni content w określonych odstępach czasu.

    WhitePress

    Internetowa platforma, służąca do promowania treści własnych, tzw. wpisy sponsorowane.