• Reklama na Facebooku - skuteczny sposób na dotarcie do właściwych odbiorców.
    Jeśli jesteś właścicielem firmy, pracujesz w agencji lub na co dzień masz do czynienia z reklamą, te szkolenie pomoże Ci w sposób efektywny dotrzeć do potencjalnych klientów na Facebooku.

    Szkolenie 2 - dniowe - 6 godzin (3 godziny na każdy dzień)
    Piątek - 16.00 - 19.00, Sobota - 9.00 - 12.00
    Cena regularna: 300 PLN
    Cena w przedsprzedaży: 250 PLN (cena obowiązuje do 4 listopada)
    Zapewniamy: Certyfikat ukończenia szkolenia z reklamy na Facebooku
    Lokalizacja: SUWAŁKI
    Termin: 17 - 18 Listopad 2017
    Godziny:
    Piątek 17 Listopad – 16.00 – 19.15, przerwa kawowa 17.30 (15 minut)
    Sobota 18 Listopad – 9.00 – 12.15, przerwa kawowa 10.30 (15 minut)
    ***Bonus: W piątek i sobotę po szkoleniu możliwość indywidualnych konsultacji w lobby hotelu: Hotel Loft 1898***
    Miejsce: Hotel Loft 1898***, 24K, Pułaskiego, Suwałki, ”Sala ułańska”
    Cena: Rejestracja do 4 Listopada 250 PLN/ po 4 Listopada 300 PLN

    Program szkolenia:
    Piątek:
    1. Strategia prowadzenia działań na Facebooku - zasady prowadzenia profilu firmowego, kluczowe aktywności, harmonogramy,
    2. Posty, wydarzenia, reklamy sponsorowane – zasady przygotowania strategii kampanii reklamowej, wyznaczanie celów, wdrożenie planów w życie,
    3. Materiały reklamowe - przygotowanie grafik do promocji konkretnych działań, podstawowe zasady projektowania materiału reklamowego na Facebooka,
    4. Manager reklam – konto firma - centralne miejsce zarządzania reklamami na Facebooku, omówienie funkcjonalności,
    5. Konto reklamowe - zarządzanie metodami płatności na Facebooku, ustawienia limitów wydatków na kampanie, przydzielanie dostępu osobom trzecim,
    Sobota:
    6. Statystyki – analiza statystyk kampanii reklamowych - praca na danych statystycznych pomaga wyciągnąć wnioski na przyszłość przy planowania kolejnych kampanii reklamowych,
    7. Grupy odbiorców – najważniejszy czynnik w reklamie na Facebooku, mamy wielkie możliwości dotarcia z reklamą bardzo precyzyjnie,
    8. Pixel Facebooka – czym jest i jaką spełnia funkcję - Pixel zbiera dane o osobach które nawiązały interakcję z naszą marką, te dane mogą być przydatne przy planowaniu kolejnych działań na Facebooku,
    9. Remarketing na Facebooku - remarketing daje nam możliwość dotarcia z reklamą do osób które nie sfinalizowały transakcji w naszej firmie, ale są zainteresowane naszą ofertą,
    10. Budżet kampanii reklamowej – jak skutecznie zarządzać budżetem kampanii reklamowej tak, aby nie tracić niepotrzebnie pieniędzy.

    Nie zwlekaj, zapisz się już dziś! Do 4 listopada cena promocyjna 250 PLN

    Jeśli masz jakieś wątpliwości lub pytania, skontaktuj się z nami:
    Rafał 797 397 877,
    Sebastian 786 954 742,
    szkolenia@franglle.pl
    Poznaj nas bliżej: O nas
    Wystawiamy faktury za szkolenie - dane możesz podać w formularzu rejestracji. Jesteśmy podmiotowo zwolnieni z VAT.

    Formularz rejestracji na szkolenie