Reklama na Facebooku - skuteczny sposób na dotarcie do właściwych odbiorców.
Jeśli jesteś właścicielem firmy, pracujesz w agencji lub na co dzień masz do czynienia z reklamą, te szkolenie pomoże Ci w sposób efektywny dotrzeć do potencjalnych klientów na Facebooku.
Szkolenie 2 - dniowe - 6 godzin (3 godziny na każdy dzień)
Piątek - 16.00 - 19.00, Sobota - 9.00 - 12.00
Cena regularna: 300 PLN
Cena w przedsprzedaży: 250 PLN (cena obowiązuje do 4 listopada)
Zapewniamy: Certyfikat ukończenia szkolenia z reklamy na Facebooku
Lokalizacja: SUWAŁKI
Termin: 17 - 18 Listopad 2017
Godziny:
Piątek 17 Listopad – 16.00 – 19.15, przerwa kawowa 17.30 (15 minut)
Sobota 18 Listopad – 9.00 – 12.15, przerwa kawowa 10.30 (15 minut)
***Bonus: W piątek i sobotę po szkoleniu możliwość indywidualnych konsultacji w lobby hotelu: Hotel Loft 1898***
Miejsce: Hotel Loft 1898***, 24K, Pułaskiego, Suwałki, ”Sala ułańska”
Cena: Rejestracja do 4 Listopada 250 PLN/ po 4 Listopada 300 PLN
Program szkolenia:
Piątek:
1. Strategia prowadzenia działań na Facebooku - zasady prowadzenia profilu firmowego, kluczowe aktywności, harmonogramy,
2. Posty, wydarzenia, reklamy sponsorowane – zasady przygotowania strategii kampanii reklamowej, wyznaczanie celów, wdrożenie planów w życie,
3. Materiały reklamowe - przygotowanie grafik do promocji konkretnych działań, podstawowe zasady projektowania materiału reklamowego na Facebooka,
4. Manager reklam – konto firma - centralne miejsce zarządzania reklamami na Facebooku, omówienie funkcjonalności,
5. Konto reklamowe - zarządzanie metodami płatności na Facebooku, ustawienia limitów wydatków na kampanie, przydzielanie dostępu osobom trzecim,
Sobota:
6. Statystyki – analiza statystyk kampanii reklamowych - praca na danych statystycznych pomaga wyciągnąć wnioski na przyszłość przy planowania kolejnych kampanii reklamowych,
7. Grupy odbiorców – najważniejszy czynnik w reklamie na Facebooku, mamy wielkie możliwości dotarcia z reklamą bardzo precyzyjnie,
8. Pixel Facebooka – czym jest i jaką spełnia funkcję - Pixel zbiera dane o osobach które nawiązały interakcję z naszą marką, te dane mogą być przydatne przy planowaniu kolejnych działań na Facebooku,
9. Remarketing na Facebooku - remarketing daje nam możliwość dotarcia z reklamą do osób które nie sfinalizowały transakcji w naszej firmie, ale są zainteresowane naszą ofertą,
10. Budżet kampanii reklamowej – jak skutecznie zarządzać budżetem kampanii reklamowej tak, aby nie tracić niepotrzebnie pieniędzy.
Wystawiamy faktury za szkolenie - dane możesz podać w formularzu rejestracji. Jesteśmy podmiotowo zwolnieni z VAT.