kom. 882 700 171     E-mail: info@franglle.pl      
   

  • Analityka sklepów internetowych - stron internetowych - Social Media

    Analityka internetowa jest podstawowym elementem wszelkich działań marketingowych i sprzedażowych, podejmowanych w internecie, zarówno w sklepach internetowych, jak i stronach internetowych. Analiza danych pozwala nam na dostrzeżenie elementów, których zmiana przyczyni się do zwiększenia współczynnika konwersji (ROI).
    Dzięki niej jesteśmy w stanie precyzyjnie zbadać efektywność prowadzonych działań. Do analityki internetowej wykorzystujemy zaawansowane narzędzia pomiarowe, które pozwalają na dokładną analizę i badanie takich parametrów jak:
    - ruch w witrynie,
    - skuteczność ruchu,
    - współczynnik konwersji, klikalności, odrzuceń, CTR,
    - dane demograficzne,
    - zachowanie i przepływ użytkowników w witrynie.
    Dane o użytkownikach mediów społecznościowych poprzez zastosowanie narzędzi analitycznych, pozwalają nam precyzyjnie określać komunikaty marketingowe, które możemy wykorzystać w dalszych działaniach na profilach w sieciach takich jak: Facebook, YouTube, Instagram. Pozwala nam to na tworzenie skuteczniejszego komunikatu. W przypadku social media analityka pozwala nam precyzyjnie określić komunikaty marketingowe, które przekazujemy poprzez kanał social media, co ma wpływ na tworzenie przyszłych kampanii.
    Kluczowym elementem naszych działań jest kompleksowe podejście do realizacji analiz, wyciąganie dogłębnych wniosków i przygotowywanie szczegółowych raportów. Do analizy danych wykorzystujemy również mapy termiczne, dzięki którym jesteśmy w stanie badać zachowanie użytkowników w witrynie użytkowników, popularność poszczególnych sekcji witryny oraz popularność poszczególnych sekcji witryny. Stała obserwacja i przeprowadzanie testów A/B, pozwala nam na maksymalizację potencjału witryn internetowych i zwiększenie wskaźnika ROI (Return on Investment, czyli zwrot z inwestycji).


    Testy A/B

    Wykonujemy badanie dwóch alternatywnych wariantów/widoków strony internetowej przez określony czas, następnie sprawdzamy który wariant witryny był lepiej odbierany przez użytkowników.

    Testy A/B

    Badanie i analiza UX

    Badamy zachowania użytkowników korzystających z witryny, ich czasu spędzonego w witrynie, ilości odwiedzonych podstron. Bierzemy pod uwagę również łatwość dotarcia do najważniejszych sekcji w witrynie.

    Badanie i analiza UX

    Profilowanie

    Dane demograficzne i dane o preferencjach użytkowników mediów społecznościowych, pozwalają na budowanie profilu "idealnego odbiorcy" i komunikacji marketingowej dla produktu lub usługi.

    Profilowanie