• Blogi to jeden z najważniejszych kanałów udostępniania treści, zarówno tych osobistych, jak i tematycznych, bądź firmowych. Dzieki nim, jesteśmy w stanie dotrzeć do określonej grupy odbiorców. Blogowanie pozwala również na pozyskiwanie stałych czytelników, którzy mogą stać się naszymi klientami. Blogi stawiamy zarówno na zewnętrznych serwisach typu Blogger.com, jak i w witrynach klientów. Najpopularniejszym CMS-em wykorzystywanych pod platformy blogowe jest WordpPress. Ułatwia on znacząco zarządzanie własnym blogiem, w tym m.in. dodawanie własnych treści, modernizację wyglądu. Kolejnym rozwiązaniem jest blog oparty o HTML, który implementowany jest w witrynie klienta, najczęściej w sekcji /blog. Rozwiązanie te pozwala na indeksację wartościowej i tematycznej treści w indeksie Google, uzyskując przy tym wartościowy i konwertujący ruch, który przekłada się na sprzedaż. Treści pod blogi są pisane przez nas, a także przez naszych profesjonalnych copywriterów. Nie stawiamy na ilość, ale na jakość tekstów, ich przydatność dla odwiedzającego i przystosowanie pod wyszukiwarkę Google.


    Narzędzia z których korzystamy

    related post

    Blogger

    Zewnętrzne narzędzie do prowadzenia bloga udostępnione przez firmę Google.
    related post

    WordPress

    Jeden z najpopularniejszych systemów CMS, pozwalających na sprawne zarządzanie blogiem.
    related post

    Blogi HTML

    Blogi osadzone w witrynach klientów, służące głównie do pozyskiwania ruchu.