Usługę sprzedaży prowadzimy na wielu różnych płaszczyznach, od działań bezpośrednich po Internet. W zależności z jakim zagadnieniem mamy do czynienia: produkt/usługa/marka, staramy się dobrać odpowiednią ścieżkę rozwoju dla danego celu sprzedażowego. Prowadzimy działania zarówno poprzez sklepy internetowe, serwisy aukcyjne, jak również bezpośrednie działania budujące leady tj. gromadzenie kontaktów branżowych, telemarketing, bezpośredni kontakt przez serwisu ogłoszeniowe itp. Usługa sprzedaży, jest jednym z czterech najistotniejszych aspektów naszej działalności biznesowej, mamy świadomość, iż większość naszych klientów prowadzi działalność handlową, dlatego też koncentracja na generowaniu konwersji jest dla nas tak ważne. W naszych działaniach skupiamy się na pracy analitycznej, tak aby jak najlepiej poznać klienta, produkt, ścieżkę zakupową i obsługę posprzedażową, aby cały proces był maksymalnie rozpoznany. Daje to nam możliwość właściwej realizacji oczekiwań naszych klientów.